Fremdriftsmøte Fullstakk og Muno
Møteleder leder møtet og sørger for at alle saker håndteres
Agenda
Oppvarming 5 minutter
Hva har man gjort som man er fornøyd med siste uken?
KPI-rapport 5 minutter
KPI-rapport gjennomgås første FDM hver måned
«Rocks» (Milestones) utvikling 5 minutter
Er vi on-track på å nå våre individuelle «rocks»? Hvis ikke må det settes på sakslisten.
- Ferdigstille plan for ny digital rig
- Ferdig implementert content rig
- Få i gang innledende tiltak og løpende samarbeid på Google Ads
- Teste display retargeting
- SEO (Innholds SEO / Teknisk SEO (En del gjort)
Kunde- og ansatte høydepunkter 5 minutter
Hva har vært spesielt bra eller dårlig med kunder eller ansatte den siste uken?
To-do list (Deadline neste uke) 5 minutter
-
- JOn: Sende Kundelister fra ovrige instrumnetner til Henrik for opprettelse av nytt speipublikum.
- Henrik: Koble Jon sammen med kompis som rådgir på CRM
- Kaspar: Sørger for at vi har dekkende Google Ads for følgende lokasjon og kurs: https://muno.no/skoler/musikkskolen-pa-snaroya/
- Kaspar: Gjennomføre tiltak i oversendt tilbud, etter at han har hatt eventuell samtale med BIMM om deres ad konto.
- Henrik/Linn: Sender over liste over aktuelle inbound verktøy
- Jon: Be Martine eller Paige om å lage tekster, bilder og kanskje videoer (gjerne stock) til begge disse kampanjene, fordi vi skal overstyre visningen facebook lager i feeden når vi deler og booster et innlegg (Tenk inndrager – hver artikkel kan promoteres med flere inndragere) Creatives kan legges rett inn i kampnanjen
- Jon: Be Martine og Paige sette opp eget leadform til gruppekurset Songwriting 1
- Jon: Sende over budsjett, målgruppe, leadcostcap, geografi for nye kampanjer.
- Jon: Renskrive eksisterende kravspek og legge til supplerende ting om digital rig.
- Jon: Finne tid for å kjøre videosamtale med Ola Håkon, Anniken og Henrik om Zapier/sheets/oppsamling av leads fra alle kanaler/skjemaer – dette kan vises live på skjerm med pie-charts. Det kan importeres til CRM. Det kan settes opp automatisering med CSV fil
IDS (Identify, discuss, solve) 60 minutter
Saker føres her under møtet etter hvert som de dukker opp. Saker som løses fjernes fra listen og havner eventuelt på en to-do-liste eller som en konkluderende informasjonsbestemmelse. Det som ikke blir løst/behandlet må stå på IDS neste uke
- ROCK: Teste display retargeting
- Google Ads kontoer
-
-
- Muno.no
- Pusse opp tekster
- USP testing
- Muno.no
- Google SEO: My Business, pin på kart, reviews, andre ting å tenke på?
-
- Sporing av telefoner inn gjennom alternativt nummer
- Ny digital rig
- E-læring
- Community
- Booking online for kunder
- Nettside
- Utvidet sporing (Hot-jar, segment o.l)
- Nettbutikk for retail
- CRM
- Henrik: Sette opp ny kampanje for retargeting for å nå de som har besøkt instrument-sider på nettsidene.
- A/B testing av nettside
- Er content-artikkelen og inndragerne for låtskrivings-gruppekursene klare, og er det kapasitet til å ta imot leads?
- Om leads-kapasitet er tilbake, sette opp differensiert retargeting per instrument.
Konkluder 5 minutter
- Resterende saker på saksliste
- Hva står på to-do lister
- Informasjonsbestemmelser – hvem informerer hvem om hva
- Rating av møtet 1-10: